10. ledna 2016

10. leden 2016 │ mini nákupy + pár oblíbenců

Přeju pěkné nedělní odpoledne :)
Už aby bylo po všem! Na jaře mě čeká maturita a už teď se z toho můžu některé dny zbláznit... ale pořád si říkám "udělalo to tolik lidí, udělám to i já" aneb optimismus mě ještě neopustil :) Dneska vám ukážu pár produktů - takový mini nákup a tip na vychytávku od L'Oréal Elseve...

Tou vychytávkou mám na mysli hedvábný olej v krému z řady Extraodrinary Oil, který byl u šamponu ze samé řady zadarmo ve formě vzorečku. Musím říct, že mě hodně mile překvapil! Je to konzistencí tekutější tělové mléko s malinkými třpytkami, krásně vlasy uhladí a dodá jim takový zdravý vzhled. Já mám vlasy hlavně v délkách suché a tohle jsem si hodně oblíbila a uvažuju o koupi velkého balení.

Yves Rocher sprchový gel granátové jablko a mýdlo Ostružina │ L'Oréal Elseve extraordinary oil hedvábný olej v krému
dárek k nákupu u YR - náramky │ C-Thru Lovely garden deodorant

Šla jsem do Yves Rocher využít pár kupónů a sáhla opět po nějakém jejich sprchovém gelu, tenhle typ "Granátové jablko" byl můj vlastně první gel YR, který jsem měla a ráda se k němu vracím. Krásně voní, pění a nevysušuje a já ho koupila za 60 Kč a přidala i malé mýdlo s vůní ostružiny. K Nákupu jsem dostala dva krásné (jakože) stříbrné náramky s lístečky, které jsou dobré i na mou drobnou úzkou ruku, za což jsem neskutečně ráda :)
Už nějaký ten měsíc to bude, kdy jsem v DM narazila na miniaturku tohoto deodorantu od C-Thru Lovely garden a musela jsem mít i velké balení (no ta miniaturka se už ani neprodává). Krásně voní, ale věřím, že někomu to může přijít hodně sladké. Mají s touto parfemací i tělový sprej, takže můžete vůni vyzkoušet.

K jakým produktům se rádi vracíte? Popř. k jaké značce?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)