25. března 2016

Glitter placement craziness No. 2

Krásné sváteční odpoledne :)
Jak si užíváte volna a Velikonoc?
Jsem tady s dalším článkem ohledně nehtů a to opět menší šílenství s třpytkami. Po prvním pokusu, o kterém si můžete přečíst zde, jsem se rozhodla, že musím sehnat třpytky/šestiúhelníčky menší a nějaké barevné.


Nejprve jsem začala hledat v drogeriích, ale vůbec nic jsem nenašla, kromě pár nálepek od Essence, kuliček alá kaviárové nehty (pokud nevíte o co se jedná, tak podobné se už na blogu objevily - odkaz) a podobné věci, které jsem vůbec nechtěla a nepotřebovala... Pak kamarádku napadlo se jít podívat k vietnamcům, přece jenom, mají v těch svých obchodech snad všechno :D No a měli tam i tyhle malé starorůžové třpytky myslím že za 30 Kč (balení je sice malé, ale je jich tam tak milion takže...).


Jako podklad jsem použila Rimmel SalonPro 312 Ultra Violet a jako průhledný lak. který sloužil jako lepidlo a top coat nějaký no name lak... Je celkem jedno co použijete, ale doporučuju něco rychle-schnoucího a tužšího (pro top coat). Třpytky jsem opět nanášela dřívkem na nehty, které jsem nejdřív trošku olízla a šlo to jako po másle!
Výsledek se mi neskutečně líbil a určitě to není poslední pokus s třpytkami! :) Zkoušeli jste někdy něco podobného?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)