3. července 2012

3.7. 2012

Ahoj :)
tak co, jak si užíváte prázky? Já tak normálně, jako každý rok... Jelikož je hrozné vedro tak se mi ani nikam nechce a jsem raději zalezlá doma, ale dneska bych i někam vyrazila?! Recenze se teď asi nebudou dlouho konat, protože není co recenzovat - no ono by se něco našlo, ale chci zkusit pár tagovek.

Poslední den na základce byl super - konečně jsem vyšla základní školu! Samozřejmě nezapoměli přidat pár dojemných písniček, a tak tam pár lidí brečelo ( já s kamarádkou taky ). Učitele to taky dojalo a málem se tam rozrečel taky. Za vysvědčení jsem ještě nic nedostala a myslím, že ani nic nedostanu. U nás se stejnak ty ,,odměny" za vysvědčení nepěstujou.

Na dovolené taky nejezdíme, spíše tak po Zoologických, třeba na nějakou horu a tak. Taky jsou grilovačky, oslavy ( mých a mamčiných narozek ) apod. A ještě k tomu, budu mít tento rok KONEČNĚ 15 a mamka bude mít 45 takže to bude jedna velká oslava :)

Jezdíte v létě na dovolené? Jestli jo tak kam? 


1 komentář:

  1. My na dovču jezdíme do hor, protože já jsem Astmatik a dobře se mi tam dýchá... :) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)