5. července 2012

Kabelka z papíru?!

Ahoj :) 
tak vás zdravím z toho dalšího parného dne. Už pár dní koukám na videa o tzv. papírových kabelkách a i ségra už to začala zkoušet, tak jsem si řekla, že to taky zkusím. Pokud nevíte o co jde, tak jsou to kabelky, vytvořeny z papírových obdelníčků, které jsou do sebe vkládány a tak vznike jakési ,,plato" z kterého je pak kabelka. Tady máte pár obrázků na ukázku.





www.dominikisek.blog.cz


Dneska jsem začala, a už se mi to samozdřejmě začalo kazit... Dílky do sebe nechtěly pasovat, takže začnu znovu, ale už si na to vyberu nějaký pěkný papír ( teď jsem začínala s programem - má na to prý vhodný papír = měkký ). Takže mi držte palce ať se mi to konečně povede a až to bude hotové, tak určitě budou fotky !  

Pokud byste chtěli, tak můžu do dalšího článku ( asi deníku ) dát odkaz na videa, ve kterých je český návod. Do komentářů mi rozhodně dejte vědět, jestli jste věděli o tomhle nápadu a jestli jste to třeba už i zkoušeli :) 



3 komentáře:

  1. Já jsem to nezkoušela....
    Už jsem o tom ale slyšela...
    ...Ale nezkoušela jsem to... :D
    Na 100% ti budu držet palce ať ti to vyjde...
    ...A video by se mooooc hodilo... :)

    OdpovědětVymazat
  2. No.. nezkoušela jsem to,ale už jsem to viděla v jednom časopisu.. Je to skvělé! Určitě dej video! :) A na fotky se těšám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to moc líbí! Dokonce jsem i zkoušela ji udělat, ale marně :-( Nemám na to nervy :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)