26. září 2012

26.9. 2012

Pěkný večer :) 
Dneska byl celkem náročný den. Ve škole jsme měli 7 hodin ( tj. do 13:50 ) a já stejně musela pak čekat na vlak. Za to jsem byla fakt vděčná, zvláště na to, že jsem si sedla, protože tělocvik byl strašný :D Měli jsme totiž dvouhodinovku a nejprve jsme dělali atletickou abecedu, a pak běhali a běhali a běhali... Pak jsem šla s kámoškama na pizzu a ještě jsme se šly projít k řece, takže jsem si aspoň jednou ta týden odpočinula.

Každopádně, zítra máme jen 5 hodin ( tj. do 12:05 ), takže vyrážím s kamarádkou do Rossmanna :) Už se těším, protože jsem tam dlouho nebyla a je nová kolekce od Essence, tak jí chci omrknout. 

To by bylo pro dnešek asi všechno. Někdy v průběhu tohoto týdne se možná objeví recenze na stíny od Essence. Dobrou :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)