23. září 2012

Maybelline 120 Urban Turquiose

Ahoj :) Opět lak na nehty! Ano ano, miluju lakování nehtů a zdobení a nakupování laků... A proto tady je i tento lak - je to totiž nejlepší lak, co se výdrže týče. Na nehtech mi vydržel cca 5 dní bez nějakého velkého poškození (nepoužívám top coat). Barva je krásná a stačí i jedna trošku silnější vrstva. Zasychá celkem rychle, takže další plus :)
Co víc si člověk může přát? Znáte snad nějaký lepší lak? Já teda ne...Ale je škoda, že už je nedělají v těchto lahvičkách a s tou krásnou letní cenou 30 Kč...



Máte nějaký lak od značky Maybelline? Jste s ním taky spokojení jako já? 

4 komentáře:

  1. JJ. Mám taký istý len orandžový ;)
    Dôležitý oznam pre Affs → http://loved-one.blog.cz/1209/pre-affs ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj moc pekný web ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten jsem ještě neměla,ale je to hezká barva.. A jinak fajn blog ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)