25. září 2012

Essence - 56 got a secret

Krásné úterý :) 

Proč? Můžete mi někdo říct, proč změnili ty laky od essence? Proč změnili ty krásné malé levné laky na velké (o 10 Kč dražší)? Kdyby byly aspoň lepší, ale co jsem zatím četla, tak nejsou nic moc. Ani mě to neláká si nějaký koupit (ale stejně to udělám)... Každopádně, dneska něco napíšu o tomto, mém posledním barevném laku, od essence.


Barva je to pěkná, i když jsem si nejprve myslela, že to bude jenom šedá, tak se z toho vyklubala modro šedá krásná barva :) Stál mě 30 Kč a myslím, že tenhle odstín v těch ,,nových" lacích už není. Kryje ve dvou vrstvách a schne celkem rychle. Nevýhoda je výdrž, jako skoro u všech těhle laků od essence.

Máte nějaké zkušenosti s novými laky od Essence? 

2 komentáře:

  1. Ahoj, já jsem si ty nové laky už koupila..přesněji tedy dva:) Jeden stojí 30 Kč (v drogerii Rossmann-nebo jak se to píše:D). Hrozně rychle schne a krásně se nanáší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je zase někde na netu četla, že mají katastrofální štěteček, ale třeba může být jiný... :) Zítra jdu do Rossmanna tak to okouknu.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)