9. ledna 2013

Balzám na rty Yves Rocher

Krásný středeční večer :)
dneska vám v krátké recenzi chci ukázat balzám na rty od Yves Rocher. Dostala jsem ho na Vánoce od kamarádky, koupit se normálně nedá (teda neviděla jsem ho) a kolik stál nevím :) Myslím stejně, že je to jen vzoreček. 



malá fotka aplikátoru :)

Každopádně voní úžasně meruňkově a je hrozně roztomilý jak je malý a perfektně se hodí do kapsy nebo kabelky. Obsahuje vyživující a ochranný sladký mandlový extrakt (přesný překlad! :D). Rty hezky hydratuje a nechá je s oranžovým lesklým nádechem.


Je to odstín číslo 21. Abricot doux (pro nefrancouzsky zdatné to je sladká meruňka). Obsah je 7 ml. Potom jsem zjistila, že to není zase tak malé, protože jeden lesk na rty od essence ve velké tubičce má asi 5 ml :D. 
nahoře je rozetřený dole ne
Taky je dost hutný. Nejprve, když jsem ho otevřela, jsem myslela, že ho snad ani nevytlačím z tubičky a pak na mě koukla divně oranžová hmota :) Je pravda ale, že v pokoji nemám nejtepleji, tak možná kdyby se zahřál tak by byl tekutější. Na rtech už oranžový není, jen trochu lesklý.

Máte nějaký produkt od Yves Rocher na rty? 

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)