1. ledna 2013

První článek roku 2013 :)

Tak ještě jednou šťastný nový rok, doufám, že vám není po včerejšku blbě a že jste se aspoň trochu vyspali :D Já jsem letos slavila Silvestr doma a ani mi to nevadí... Není nad to, udělat si nějakou dobrou pomazánku a cpát se :P

Na pár blozích jsem viděla takové články v podobě poohlédnutí se za minulým rokem co se týká blogu a řekla jsem si, proč ne. Třeba to bude zajímavé :)

Blog jsem založila 14. května 2012, takže to bude statistika za 7 měsíců a to jsem na blogu ze začátku ani moc nebyla. Za tu dobu blog navštívilo 4878 lidí, nejčtenějším článkem byl návod na nehty a potom článek o inspiracích na desing nehtů. Pravidelných čtenářů je 6, všem chci moc poděkovat :) protože aspoň takhle člověk vidí, že se to někomu líbí a pak mě baví více psát. A za těch několik měsíců jsem napsala 81 článků i s tímto. 




Vím, že pro někoho je tohle možná málo, ale já jsem ráda i za drobnosti :) Doufám, že v tomto novém roce polepším s psaním článků ( abych psala aspoň 6-5 za týden )  a přibyde pár dalších pravidelných čtenářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)