29. prosince 2012

Moje oblíbené blogerky

Celkem často sleduju na youtube takové ty beauty videa atp. a samozřejmě, jako skoro každý kdo má blog, taky si ráda čtu na některých blozích no a řekla jsem si, že bych mohla všem těmto lidem věnovat článek.

Hodně z nich dělá jak videa tak má svůj blog, takže vedle jména bude vždycky odkaz :)

Missglamorazzi  ( odkaz na její kanál na youtube )
Není to sice česká vlogerka, ale proč si trochu nezlepšit angličtinu, že? Je to sympatická slečna, dělá líčící videa, recenze na kosmetiku a pak třeba taky GIY ( glam it yourself ), kde najdete návody na šperky a doplňky. 


Petra Kopolovičová ( odkaz na její kanál na youtube a blog )
Další moc sympatická osoba :) Její videa jsou taky vesměs o kosmetice a líčení. Používá kosmetiku dostupnou v obyčejných drogeriích, takže si můžete zkusit udělat stejné líčení jako ona :)




Lou z GetTheLouk ( kanál na youtube a blog ) 
Tak tohle je ta nejšikovnější beauty slečna ( nebo jak to napsat ) kterou jsem kdy viděla. První video, které jsem viděla, byl návod na líčení z písničky od Katy Perry, který je naprosto úžasný! 
Svou stránku má taky, ale tu moc nesleduju, jsem spíše na videa :) 




Hanny Brokolice ( kanál na youtube a blog )
Předposlední oblíbenkyní je Hana. Jelikož je mi věkem nejblíže, tak je mi taky nejsympatičtější. Její videa jsou taky o kosmetice, ale občas se objeví i delší povídací videa :) Navíc mi připomíná strašně hodně lidí - sněhurka, Spencer z Pretty Little Liars nebo Reginu Spektor. 


Bezega ( kanál na youtube a blog )
A poslední oblíbenkyní je Bezega ( Katka ). Je to moje nejoblíbenější blogerka. Strašně ráda čtu její články a nápady v podobě článku DIY a koukám na videa. U některých se opravdu pobavíte :)



Rozhodně bych mohla jmenovat ještě hodně dalších blogerek jako třeba Petru - http://petralovelyhair.blogspot.cz/, Dazz - http://dazzliciouscoconut.blogspot.cz/ nebo třeba Plum - http://plum-foolery.blogspot.cz/.
I tak doufám, že se vám článek líbil a třeba ještě některou z těchto blogerek neznáte a oblíbíte si ji :)


4 komentáře:

  1. Ani jednu z nich neznám.. ale mrknu, ty videa vypadají zajímavě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se ti některá zalíbí :) určitě doporučuju se podívat :)

      Vymazat
  2. máš hezký blog, jsem tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá giveaway.. budu moc ráda když se zúčastníš a radost mi udělá když se také přidáš mezi moje čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com , měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš rada Anglický jazyk? Čitaj: http://loved-one.blog.cz/1212/english-lessons-prihlaska ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)