7. prosince 2012

Proč (ne)mám ráda zimu?

Zima, mráz, sníh a Vánoce spojené s nakupovací horečkou a honbou za dárkama. Tohle je myslím že nejaktuálnější téma posledních dnů ( aspoň teda u mě :) ), a proto to bude dneska článek věnovaný zimě. Já zimu moc ráda nemám, ale přece jenom se několik věcí, které jsou hezké a mám je ráda, najde.

Co mám ráda na zimě
- sníh, respektive když venku chumelí :)
- vánoční atmosféra spojená s všemožnýma světýlkama ve městech, vůní svařáku :), pečení cukroví a samozřejmě potom snědení cukroví
- baví mě dávat někomu dárky
- všude to krásně voní - třeba v obchodech se svíčkama a krémama :)
- bobování
- popíjení čajíčků
- nošení čepic a šálků ( i když mi, řekla bych, nesluší, ale je mi v tom strašně teplo :P ) 

Co nemám ráda na zimě
- když taje sníh a je z toho břečka
- moc velké mrazy
- shánění a vymýšlení dárků
- navlíkání tuny oblečení když je venku velká zima



Myslím, že jsem napsala všechno. Možná ještě něco budu dopisovat, jestli mě něco napadne. Budu ráda, když mi napíšete, co máte na zimě rádi vy a co naopak ne. Nebo můžete na svém blogu rovnou napsat podobný článek :) ( kdyžtak určitě napište odkaz ). 


2 komentáře:

  1. Máme úplnně rády a nerady to stejné :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj no já na zimě taky nemám ráda hlavně tu břečku a to oblíkání..Je to strašně na dlouho..Jinak hezký článek a blog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)