23. prosince 2012

23.12. 2012


23. prosinec 2012
Tak jsme všichni přežili další konec světa :) a Štědrý den  už je zítra! Venku to tak ale žel nevypadá, ale já chci sníh! :D Co to jsou Vánoce bez sněhu? ( no jasně, vždyť už to je pomalu tradice, tak co se divím že... ).

Každopádně, už se těším, až se zase sejdeme všichni u jednoho stolu a povečeříme... Škoda, že tam nebudeme ale úplně všichni, i ostatní švagři atd. To bychom se k jednomu stolu stejně nevešli :D 

Už mám svůj pokoj jenom pro sebe, včera se to stěhovalo a dneska odpoledne budu ještě probírat všechny moje věci a uklízet ať to tady vypadá normálně. Zjistila jsem totiž, že mám strašně hodně věcí, které vůbec nepotřebuju  :D Dneska ještě možná přibude další recenze, nebo další tipy na výzdobu pokoje. 

Zatím se mějte a doufám, že aspoň u někoho je sníh :) U vás je?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)