3. prosince 2012

3.12. 2012

Krásný usněžený den :)
nevím, u vás, ale u nás včera večer pěkně chumelilo a ještě dneska pořád tak trošku sněží, takže se bude co nevidět bobovat :D Ano, nejsem lyžovací ani snowboardovací typ. Já miluju bobování :)

Dneska to bude zase krátký deník. Recenze bude zase zítra a to na rtěnku od essence ;)
A o čem že vám to chci povídat? Tento týden bude celkem nudný, ale ve středu jdem s bráchou do McDonalda na Ronalda McDonalda, je to něco jako Mikuláš v mekáči :D Ale dneska jsem zjistila, že už prý nedostanu balíček jako.. že jsem moc stará. Chápete to? Já jsem moc stará, vždyť mi je 15!
No a touhle bombou ( jak by řekli v TopGearu ) se s vámi loučím :)

PS: Tady na tomhle odkaze se můžete zaregistrovat do giveaway. Hodně štěstí :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)