2. prosince 2012

Essence 03 cherry cherry girl (LE Cherry blossom girl)

Hezkou neděli :)
dneska to bude opět lak. Nedávno jsem totiž obnovovala (spíše likvidovala) svou sbírku laků na nehty, a samozřejmě jsem si nemohla nekoupit nějakou novou zářivou barvu :) A když jsem byla v DM, tak jsem neodolala výprodeji Cherry Blossom Girl z minulé limitované edice od Essence.





Jak jsem už napsala, tak je z limitovné edice, ale ve výprodeji ho určitě ještě někde seženete spolu s dalšími dvěma odstíny. Barva je to zajímavá :) trochu neonová, oranžovo červená. Štěteček je úžasný, s těmihle se mi lakuje nejlépe, teda rozhodně lépe, než když je ten štěteček na konci zaoblený. Kryje ve dvou vrstvách a schne tak průměrně rychle. A jelikož jsem si ho lakovala v pátek a dneska je neděle a přežil pomývání a koupání a jen trochu se na špičkách ošoupal, tak výdrž je dobrá :)

Máte taky nějaký lak z této lim. edice? 

PS: Včera jsem psala, že u nás začalo sněžit, ale vůbec to nepokrylo ani chodník, že by byl bílý, ovšem dneska asi od 4 hodin sněží :D A celkem dost!

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)