30. listopadu 2012

30.11. 2012

Ahoj :)
tak dnešní článek bude zase asi o ,,ničem" :D. Né, napíšu potom ještě tu slibovanou recenzi, ale nevím, jestli to nenastavím na zítřek.
Dneska jsme s taťkou jeli do obchodu a já byla v Dmku. No a nedávno jsem si říkala, že jestli někde bude ve výprodeji rozjasňovač z minulé lim. edice - cherry blossom girl - tak že si ho koupím. V Dmku byl, ale nakonec jsem si řekla, že se na to vykašlu a koupím si ho jindy a teď si vemu lak :D Takže mám nový přírůstek do mé malé sbírečky laků :)



-> jak vypadá na nehtech uvidíte zítra, toto je jenom pro představu :)
Potom jsem si koupila odlakovač a zjistila jsem, že ebelin mají nové obaly na odlakovače. Takové tmavší, nic moc teda... Ale jinač je všechno při starém :) 
Teď je aktuálně v Dm limitovaná edice od essence class of 2013. Jsou tam barevné laky na nehty, malá a roztomilá kosmetická taštička apod. Je to celkem zajímavé, ale raději si zase počkám na nějaké recenze a potom si kdyžtak zase ve výprodeji něco koupím :) Nejsem zase takový skrblík, ale nechci utrácet moc peněz za kosmetiku atd.

Tak to by bylo zase všechno :) Taky u vás začíná sněžit? Nebo už u vás je nasněžíno? :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)