4. listopadu 2012

Oblíbené produkty za říjen 2012

Rozhodla jsem se, že začnu psát do nové rubriky ,,Oblíbené produkty za...".  Asi do ní nebudu psát často, ale když se najdou nějaké produkty, které budou stát za zmínku, tak ano :)


1. AVON naturals tělový sprej s černou třešní a muškátovým ořechem (125 ml, v akci za 40 Kč . Tyhle tělové spreje od Avnou mám ráda všechny. Krásně voní a často jsou v akci, nebo v sadě s tělovým mlékem a sprchovým gelem. Ovšem nevydrží moc dlouho vonět. Zato je ho celkem dost, takže časté ,,voňání" mi ani tak nevadí.

2. BALEA balzám pro extrémně suché a poškozené vlasy (200 ml, 40 Kč). Na moje suché vlasy mi to teda moc nepomohlo, zato mám vlasy krásně hebké a snadno se rozčesávají. Navíc je balzám bez silikonů.

3. RIVAL de Loop odličovač očí (50 ml, 20 Kč). Další super věc. Nedávno jsem ho našla v Rossmannovi, protože jsem hledala nějaký levný odličovač a příště si vezmu rozhodně větší balení. Odličuje pěkně, neštípe v očích a má odlíčit i voděodolný makeup. To posoudit nemůžu, protože doma nic voděodolného nemám :)

4. Alverde krém na ruce s měsíčkem (75 ml, do 50 Kč). Na tenhle krém jsem dělala včera recenzi, takže kdo si jí nečetl tak tady je odkaz.

5. Astrid  tyčinka na rty s vitamínem E a kakaovým máslem (4g, do 20 Kč). Co k tomu dodat? Je to prostě balzám na rty, který krásně rty hydratuje a vyživuje. Navíc pěkně voní :)

6. AVON super SHOCK řasenka (10 ml, do 100 Kč). Řasenku jsem dostala dárkem, takže nevím cenu. Každopádně řasy hezky prošeče a nabarví, dokonce jim dodá i ten objem, ale ne nijak převratný. Je to spíše pro ty, kteří chtějí mít řasy ,,přírodní".


Doufám, že se vám článek líbil a do komentářů mi můžete napsat jestli chcete, abych tohle psala častěji :) Máte něco z mých oblíbenců? 

3 komentáře:

  1. Podobný tělový sprej od Avonu mám taky.. a je boží teda!..
    jinak máš krásný blog, design i články... SUPER!!

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenak vypadá,že bude hodně silná.Podle těch malí štětečků já takovou totiž nemám a moc silná teda není.Produkty Balea znám z jiné recenze jsou prý hodně dobré avon taky znám.Ostatní ne

    OdpovědětVymazat
  3. jo dávej to tu ;) jináč ten tělový sprej mám i jiné vůně a tu řasenku mám akorát v jinačím obalu ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)