3. listopadu 2012

Dušičky, Halloween

Dneska ještě jeden článek. Na zahrádce nám totiž vyrostla krásná dýně a mamka se dneska rozhodla, že bychom ji mohly vydlabat. No tak jsem se do toho pustila. Musím říct, že jsem čekala, že to bude trvat déle, ale během 10-15 minut jsem to měla hotové. Mamka mi jenom ukrála vršek a pak jsem vydlabala dužinu a vyřezala obličej. Samozřejmě, že jsem to všechno musela vyfotit :D

vyřezaná bez svíčky

pokus o tmu :D chtěla jsem jenom, aby šlo vidět, že tam svítí svíčka
V neděli půjdeme na hřbitov, tak zase vezmu foťák a pak napíšu další článek s fotkama z hřbitova :) 

Vyřezáváte doma dýně? Slavíte Halloween nebo jenom Dušičky? Pokud ne, tak chtěli by jste?

2 komentáře:

  1. Noo hele ten foťák na hřbitov asi neni to pravý ořechový :/ spíš vyfoť přírodu ;) jinak dobrej článek ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)