3. listopadu 2012

Alverde krém na ruce s měsíčkem

Pěknou sobotu :) 
včera jsem psala článek o mých oblíbených věcech na podzim a zmínila jsem se tam o krému na ruce. No a řekla jsem si, že stojí za zmínku v  recenzi. Doufám, že se vám bude líbit :)

Kolik krém stál už nevím, ale myslím, že do 50 Kč ho určitě koupíte a seženete ho v drogerii Dm. 
Krém obsahuje bambucké máslo, olej z měsíčku lékařského a má intenzivně ošetřovat suchou pokožku. Musím říct, že to splňuje. Krásně voní, dobře se rozmazává, rychle se vstřebá a máte po něm krásné hebké ruce. Prostě je ideální na podzim a zimu do kabelky nebo batohu. 


obsah krému a popisek, co by měl splňovat
Krému je 75 ml, takže ideální velikost, když si chcete vzít krém sebou do školy, nebo do práce.


Tenhle krém vám můžu všem jenom doporučit. Jak se říká, za málo peněz, hodně muziky. Alverde je ještě navíc přírodní kosmetika, takže si na ruce nepatláte nějaké chemické kdoví co :) 

Máte něco od značky Alverde? Jaký krém na ruce používáte vy?

2 komentáře:

  1. U mě tedy vůbec nesplnil mé očekávání. Ruce mám suché a hydratuje mi je jen na chvíli. Rozhodně bych neřekla, že je vhodný na chladné měsíce, spíše naopak. Pro mě je to průměr, který mi nesedl jak vůní, tak účinkem. Škoda, značku Alverde mám ráda, ale né všechno je hold dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám ruce suché, takže mě třeba vyhovuje :) je to individuální no ;)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)