12. listopadu 2012

12.11. 2012

Pěkný den :) 
říkala jsem sice včera, že dneska ,,doženu" ty dny, kdy jsem nic na blog nepsala, ale po škole jsme se ségrou a jejím přítelem jeli do Tesca a Takka se podívat na kabelky :) Byli jsme tam celkem dlouho, tak jsem nemohla po návratu ani vyfotit co jsem chtěla. Samozřejmě, jsem si žádnou kabelku nekoupila, ale v Takku měli jednu celkem pěknou :D 

Ale přece jenom vám něco nového povím :) Včera jsem našla na blogu makrvitkysvet.blogspot.com našla soutěž. Spíše to bylo, kdo dříve příjde ten něco dostane :D No a já to stihla, a tak budu recenzovat makeup ( novinku ) od Gabrielly Salvete. Jsem strašně ráda, že se na mě ještě dostalo...

A poslední věc je nové video od GetTheLouk. Je to rychlý návod na podzimní líčení :) 



2 komentáře:

  1. Já to mám vždy nějak stejně:D Jdu do obchodu s peknězma stím ,že si něco pěkného na sebe koupím.. a nakoce nic:D a když peníze nemám, nebo se jdu kouknout jen tak, hned bych si toho tolik vybrala gggrrr!!:D Jéé, přímo její vide miluju!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Video je super.. líčím se podobně :D
    jinak v Takku se mi skoro nikdy nic nelíbilo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)