6. listopadu 2012

Novinky v Dm - listopad

Ahoj, dneska mám pro vás další novinky z Dm. Vyšel nový leták s hromadou nabídek a výhod. Já co nejdříve vyrazím do Dmka a začnu asi pomalu nakupovat dárky na Vánoce, protože se strašně rychle blíží... Tady to máte :) Doufám, že se vám bude článek líbit.

1. Akce na vánoční balíčky 
Nevíte co koupit? Potřebujete něco né moc drahého co neurazí. Myslím, že balíčky ,,krásy" jsou dobrá volba. Jo, není to nic přepychového, ale pokud třeba jako já dostáváte kapesné, tak žádnou supr čupr věc ani koupit nemůžete...


balíčky ,,krásy" jsou také i pro muže

















2. Make-up s podkladovou bází a korektorem Maxfactor
Novinkou je tento makeup od Maxfactor, který má v sobě obsahovat bázi i korektor s makeupem ( + SPF ) najednou. Na internetu jsem se dočetla, že je vhodný i pro citlivou pleť a je to zase nějaká super věc od vyzážistů. Ovšem cenu jsem nikde nenašla.



3. Essence limitovaná edice Breaking dawn 
Mnozí, kdo sledujete trochu novinky od essence, ví, že teď přichází nová limitovaná edice inspirovaná filmem Rozbřesk ( nejsem si jistá, jestli se ten poslední díl tak jmenuje ). V LE najdete nové odstíny pigmentů, netradiční barvy rtěnek, další odstíny laků na nehty a další věci. Já osobně jsem se na tuhle edici celkem těšila a doufám, že bude i v naší Dm. 


Dále je nový sprchový gel a deodorant od Dove, další spousta vánočních balíčku ,,krásy" do 130kč a třeba řasenka od L'Oréal ( Volume Million Lashes excess )... 
To by bylo z novinek a akcí v Dm všechno. 

Nakupujete už vánoční dárky, nebo už snad máte nakoupeno? Chystáte se na nějakou novinku z Dm?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)