21. listopadu 2012

Gabriella Salvete makeup - novinka!

Krásnou středu :)
dneska mám pro vás recenzi nejnovějšího makeupu co se značky Gabriella Salvete týče. Je to můj první makeup, takže nemám moc s čím porovnávat, ale nějaký názor jsem si na něj přece jenom udělala. Pokud máte mastnou pleť, tak novinka je i matující makeup.




Co se odstínu týče, tak je pro mě vhodnější spíše na léto, jelikož má žlutý podtón, který není sice tak výrazný, ale když jsem v zimě bledá jako stěna, tak to poznat jde :) Velké krytí rozhodně nečekejte, jelikož je hydratační, tak jeho krycí schopnosti jsou spíše malé až střední. Můžete si vybrat myslím ze 4 odstínů a cena se pohybuje okolo 100 Kč. Má matný finiš.

Za mě ho tedy můžu doporučit, pokud nehledáte něco moc hutného jen na sjednocení pleti. Jaký makeup používáte nejčastěji?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)