11. listopadu 2012

11.11. 2012

Pěkný večer :)
poslední dobou jsem tak zhnilá něco dělat natož psát blog.. Omlouvám se, ale zítra to určitě napravím. Jdeme totiž s třídou na zámek, tak se nebudu muset nic učit :)
Jinač není nic nového, ale v prosinci půjdeme, taky s třídou, na anglické divadlo. Celkem se těšim a doufám, že jim budu něco rozumnět, protože to jsou rodilí mluvčí. Pak ještě přespříští týden bude nějaká exkurze.

Víte co je zajímavé? Tak jsem se těšila na to, až budu mít konečně foťák a budu moct zrecenzovat všechno co doma najdu, no a teď ho mám a vůbec se mi nechce :D Raději bych dělala něco jiného, ale nenapadá mě co.

Příští týden v pátek po škole pojedu se ségrama nakupovat asi do avionu nebo futura, ještě nevím, ale hrozně se těším :D Vezmu si sebou určitě foťák, protože pak toho vždycky lituju, že ho nemám...

No, to by bylo pro dnešek zase všechno. Jdu se koukat na Přátelé. Už jsem totiž viděla všechny díly Přátel, The big bang theory a How i met your mother, tak se koukám zase na Přátelé :D

Máte nějaký oblíbený seriál na který pořád koukáte, nebo by jste ho mohli doporučit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)