22. listopadu 2012

22.11. 2012


Co se děje? Co se děje? Zdeňka ( asi ) do Vídně pojede :D
Zdravím :) Musím říct, že deska je úžasný den. Měli jsme jenom 5 hodin a ani jsme se moc neučili. Navíc nám řekla třídní, že se pojede na vánoční trhy do Vídně, tak jsem si řekla, že se kouknu na informace a vezmu si i přihlášku, že člověk nikdy neví.. No, zjistila jsem, že to stojí jenom 550kč ( jjízda autobusem tam a zpátky + pojištění ) a ani nevíte, jak jsem z toho byla nadšená, že tam určitě pojedu, protože si cestu můžu zaplatit klidně sama. Naši moc námitek neměli, tak to vypadá, že tam fakt pojedu ( doufám, že to nezakřiknu ). Jako bylo by to super, protože jsem takhle v zahraničí nikde nebyla a zájezd do Anglie nebo Francie si nemůžu dovolit...

mmm... teď bych si ho dala :D 


Doufám, že se máte taky tak krásně, jako já a nezpomínejte, že zítra už je konečně pátek! 

2 komentáře:

  1. to je super :D já jsem měla jet ale bohužel nejedu :D ale já už ve vídni byla a musím říct že je to ohromný žážitek ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)