2. listopadu 2012

♥ Miluju podzim ♥ TAG

Není nic lepšího a krásnějšího než podzim. Já podzim miluju. Ty barvy, ráno mrazík a odpoledne sluníčko, krásné počasí... Prostě podzim je nejlepší :D Blogerka z duckshot.blogspot.cz udělala TAG ohledně podzimu, tak jsem si řekla, že taky něco podobného udělám :) Už jsem viděla jedno video od Missglamorazzi na téma Miluju podzim, ale na ty ,,její" otázky jsem někdy ani nemohla odpovědět, tak jsem to nakonec neudělala.

Jako první nějaká ta kosmetika. Na podzim mám ráda hutnější krémy, protože je přece jenom větší zima. Na tělo - Balea těl. mléko s ureou a na ruce Alverde krém a Balea ( ten Balea teda není moc hutný, ale líbí se mi jeho vůně ).


Když už je větší zima, tak potřebuju samozřejmě i malou zásobu balzámů na rty. Tady je moje aktuální sbírka ( ten červený je z Avonu, lísteček jsem odlepila ).


 

Co se laků týče, tak je to barva fialová a hnědá. Byla by to ještě rudá a podobné podzimní barvičky, žel takové laky nemám, ale teď jsou všude laky od MissSporty ( ten v levo ) jen za 30kč, tak si nějaký podzimně zbarvený asi koupím.


A teď pár nekosmetických věcí. Jako první jsou to svíčky. Teď už ale žádné nemám, protože jsem je vypálila, ale brzo se chystám do Ikey na nákup svíček, takže to napravím.

Teď pálím čajové vonné svíčky, které mám položené v skleničce z jiné svíčky na uschlé kůře mandarinek ( ani nevíte jak krásně to voní! ).



 Další je čaj. Kdo se rád nezamuchlá do deky a neuvaří si k tomu teplý čaj že? :) Já mám nejraději tenhle od Jemči. Je to zelený čaj s broskví a nejlepší je s citrónem a trochou cukru. Navíc stojí okolo 15,-kč takže nic drahého :) 

Nakonec fotka barevného lesa za naším domem. Jak tak vidím ty barvy, tak si vezmu v pondělí do školy foťák a pofotím stromy v parku, protože tam je to fakt krásné.



To by bylo z mého menšího tagu asi všechno. Víc už jsem nevěděla co vyfotit a co bych vám ještě mohla ukázat ( co mám ráda na podzimu ) takže doufám, že se vám tag líbil a třeba se taky necháte inspirovat ;).
Máte rádi podzim? Co na něm máte nejraději? 

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)