14. ledna 2013

Essence 112 Time for romance

Tak po dlouhé době se opět hlásím... Měli jsme teď hodně písemek, uzavírají se známky to víte no ( myslím, že to všichni dobře znají ;) ). Samozřejmě, jsem podlehla své osobní touze konečně vyzkoušet ty ,,nové" laky od essence. Jo, je to už starší záležitost, ale lepší někdy než nikdy ne?

Tak k samotnému laku. Koupila jsem si tento s většími a menšími třpytkami, je i trochu zabarvený do červena. Aby vám kryl, tak stačí 2 vrstvy, možná 3 tenčí. Štěteček je dobrý, ani jsem to nečekala, ale jo. Je podobný, spíše i stejný, tomu od Miss sporty. Ovšem výdrž tohohle laku stojí za starou belu. Nepoužívám nadlak, tak to bude možná tím, ale nestalo se mi, že bych lak sama mohla odloupnout z nehtu nebo by se začal sám odlupovat po prvním osprchování... Každopádně na nehtech se mi moc líbí, takže to asi moc řešit nebudu :D




Jaké laky od Essence máte ve své sbírce?

2 komentáře:

  1. Já ho mám taky a vydržel mi 14 dní, asi to bude tím že používám podkladový lak a i potom to průhledným natřu nakonec. Připadá mi to jako by ten lak na nehtech se vším dělal gelové nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pod něj používala jenom podkladový lak a vždycky se sloupal... Vyzkoušela bych ho s novým vytvrzovačem laků Four Seasons, který jsem si koupila, ale už je lak na to moc tuhý :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)