1. února 2013

1. únor 2013

Krásný páteční večer :) 

Vím, že jsem dlouho nepsala, ale nějak teď nebyl čas a ani nálada. Vážně chci začít plně ,,blogovat", ale nějak se k tomu pořád nemám ( no jo, typická Zdeňka :D ). Tak dneska přidám aspoň deníkový článek :)

V poslední době, jsem se začala zamilovávat do balzámů na rty, takže jestli máte nějaký tip na dobrý a cenově dostupný balzám, tak pište do komentářů. Pár nových jsem si i koupila a taky plánuju přikoupit odličovací ubrousky od Synergenu ( od 4.2. je mají v Rossmannu 1+1 zdarma ) :)

S vysvědčením jsem spokojená. Myslela jsem si, že v prváku to bude horší, ale jedna trojka je dobrá :) Nakonec měla jen jedna spolužačka vyznamenání, mě to uteklo o tu jednu trojku no... Jaké jste měli vysvědčení vy?


Tumblr_mg7yyaroz71qjbpkbo1_500_large

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)