3. února 2013

Rozhovor s Petrou Kopolovičovou

Krásné nedělní odpoledne :) 

Petra patří mezi mé nejoblíbenější youtuberky co se týče české sféry, a tak jsem ji moc vděčná, že mi zodpověděla několik otázek.
Pokud ji neznáte tak tady je odkaz na youtube kanál a na blog. Tak jdeme na to :)

zdroj: http://petra-instead-of-style.blog.cz/

1. Jak jsi přišla k líčení a své sbírce kosmetiky?
Už asi od 13 let jsem začala sledovat kosmetiku a dívčí časopisy, jako každá dospívající dívka jsem se chtěla samozřejmě líbit, takže to nejprve začalo makeupem, protože jsem v té době začala mít opravdu problematickou pleť plnou pupínků a akné, poté nějaký ten stín, pudr a řasenku, asi jako každá :-)
Má sbírka kosmetiky? Postupně jsem si začala nakupovat pro mě ,,potřebné" :-) věci, bez kterých jsem si nedovedla líčení představit, asi to všichni znáte, tohle musím mít a jéé tohle je novinka, chci ji vyzkoušet  :-)) Občas ve své sbírce udělám pořádek a nějakých kousků, které už nepoužívám se zbavím tím, že je daruji, zkrátka je pošlu dál, protože se většinou jedná o téměř nové produkty.

2. Kdy jsi se začala líčit?
Začala jsem se líčit kolem 13-14 let.

3. Máš nějakou úchylku?
Nevím, zda se to dá nazvat úchylkou, ale ano, laky na nehty mám moc ráda a také jich mám doma opravdu dost a kupodivu, na to jak jich mám hodně a dlouho, nevysychají, někde jsem slyšela, že když je dá člověk do lednice, nikdy nevyschnou, občas to tak dělám a kupodivu se laky lépe natírají a rychleji zasychají na nehtech :-)) Pokaždé, když se nachomýtnu do drogerie, jeden kousek si vždy odnesu... Ale co ještě více miluji jsou tělová mléka...

4. Sleduješ i nějaké jiné blogy nebo youtuberky? Jaké jsou tvé oblíbené?
Ano sleduji, ale jen když mám na to čas, kterého poslední dobou bohužel moc nemám. Sleduji převážně zahraniční blogerky jako jsou například Dope2111 a Tanya Burr, pro mě jsou zahraniční blogerky větší inspirací, ale tím nechci říct, že naše blogerky jsou pozadu, to vůbec :-))

5. Bez jaké věci by jsi neopustila dům?
Mobilní telefón.

6. Kdyby jsi mohla ráno při líčení použít jen 3 produkty?
BB cream, gelové linky a tvářenku.

7. Jaké videa teď plánuješ točit? Prozradíš nám něco :) ?
Plánuji natočit lednové oblíbence, recenze na drogerkové BB creamy, které mám, a potom video o tom jak skladuji kosmetiku, protože se toho od posledního videa hodně změnilo, téměř vše :-)) Jo a nesmíš zapomenout na video o mých tělových produktech :-) a že jich mám požehnaně.

Moc Petře děkuju za rozhovor a doufám, že byl i pro vás čtenáře zajímavý a třeba jste se o ní něco nového dozvěděli nebo ji začnete sledovat na youtube :)

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)