9. února 2013

9. únor 2013

Krásný ( opět ) zimní den :) 

Konečně budou prázdniny! Sice ještě jeden týden ve škole, ale to se dá přežít :) Navíc, v pátek máme v plánu s kámoškami jít na pizzu, teda doufám, že to vyjde...

Dneska jsem se konečně odhodlala zajít do jedné z naší lékáren zeptat se, jestli neprodávají laky Four Seasons. No a ku mému velkému překvapení mi je milá paní objedná a v pondělí si pro něj jdu :) Už dlouho jsem četla recenze na tyto laky, a tak jsem ráda, že je budu moct taky vyzkoušet :) Budu mít s vápníkem a teflonem pro bělení a zpevnění nehtů.

Máte někdo zkušenosti s laky Four Seasons? 

2 komentáře:

  1. tyto laky vůbec neznám asi s epodívám na nějaké recenze =))

    OdpovědětVymazat
  2. Většina z nich splňuje co slibuje, mám je ráda a minimálně jako podlaky je používám u každé manikůry. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)