16. května 2013

RIVAL de Loop odličovací ubrousky

Ahojte :)
Zjistila jsem, že mi na odličování nevyhovuje ani pleťové mléko a ani odličovací voda (ta by ještě šla), a tak jsem se zamilovala do všech odličovacích ubrousků, které jsou podle mě na odličování nejpraktičtější (+ na cestování jsou taky super). Takže jsem se rozhodla napsat dneska o mých nejnovějších z Rossmanna od značky Rival de Loop.


ubrousky slibují odlíčení i voděodolného make-upu

Ubrousky jsem si koupila s kamarádkou v akci 1+1 zdarma, takže mě jeden balíček vyšel na 15,-Kč (normálně 30,-Kč) a v balíčku je jich 25 kusů. Jestli odlíčí i voděodolný make-up posoudit nemůžu, protože nic voděodolného nemám, ale pár vrstev řasenky i stíny, které slibují výdrž celý den hezky odlíčily. V očích mě taky nijak neštípaly a nedráždily.
Kdybych to měla shrnout, za tu cenu (a to je co říct, jsou levnější než Balea, která má taky dobré odličovací ubrousky) jsou dobré. Ovšem je to můj názor a každý snáší na pleť něco jiného. 

Máte zkušenost se značkou Rival de Loop? Co používáte na odličování vy?

2 komentáře:

  1. S tím, že v očích neštípou a nedráždí souhlasím. Ale podle mě jsou celkem špatné. Já když jsem se s nimi odličovala tak ty odlíčené místa pak tak divně lepily a navíc jsem při odličování musela tu řasenku celkem drhnout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky záleží na typu řasenky, mě od Miss Sporty šla odlíčit dobře, ale mokřejší řasenka od Gabriely Salvete šla hůře.. :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)