25. května 2013

This or That TAG

Ahojte :) Dneska nebude ani recenze, ani fotky nehtů, ale po dlouhé době Tag. Tenhle jsem našla a viděla už celkem dávno, ale až teď jsem si řekla, že je na to čas. Otázky se týkají jak vlasů, nehtů, módy tak těla a make-upu. Místo nebo jsem všude dala *. Jdeme na to :)

Make-up

1. Tvářenka * bronzer? -> Určitě tvářenka, protože jen ona dodá pleti hezkou barvu.
2. Lesk na rty * rtěnka? -> Pokud by to byla světlá rtěnka tak ano. Nemám ráda, když se mi vlasy lepí na pusu, když mám lesk.
3. Oční linky * řasenka? -> Linky bez řasenky by vypadaly asi blbě, takže řasenka.
4. Korektor * rozjasňovač? -> Určitě korektor.

Nehty

5. Gelové * přírodní? -> Gelovky jsem měla 2 krát a už nikdy. Měla jsem po nich zničené nehty. Takže přírodní.
6. Dlouhé * krátké? -> Krátké, mně by dlouhé ani nenarostly, celkem se mi totiž lámou nehty.
7. Světlý lak * tmavý lak? -> V tom vybíravá nejsem. I tmavý i světlý, ale kdybych si měla vybrat, tak světlý.
8. Matný lak * lesklý lak? -> Lesklý.

Tělo 

9. Parfém * tělový sprej? -> Parfém v zimě a tělový sprej v létě :) 
10. Tělové mléko * tělové máslo? -> Tělové mléko, máslo se mi špatně roztírá.
11. Sprchový gel * mýdlo. -> Jelikož jsem se zamilovala do sprcháčů od Baley, tak sprchový gel.

Vlasy

12. Dlouhé * krátké? -> Dlouhé určitě.
13. Lak na vlasy * gel na vlasy? -> Lak na vlasy, gel mi vlasy jenom slepuje.
14. Světlé * tmavé? -> To nevím... Na tmavší barvu jsem si vlasy ještě nebarvila.

Móda

15. Dlouhý rukáv * krátký rukáv? -> Krátký.
16. Šaty * sukně? -> Sukně.
17. Vysoký podpatek * nízký podpatek? -> Kdybych na vysokých podpatcích uměla, tak vysoký :D

Na konci každého Tagu by se mělo označit pár lidí, kteří v něm budou pokračovat, ale já bych vás chtěla označit všechny :) Prostě kdo bude chtít, tak udělejte taky tenhle Tag a pak mi určitě napište adresu vašeho blogu. Ráda se podívám na vaši verzi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)