21. května 2012

21.5. 2012

Přeju krásný slunečný den !

Dneska jsem se ve škole málem upekla! Takové vedro! A tak jsem se vydala po škole do drogerky koupit si nějaký ,,lepší" deodorant ( anti-perspirant )  než ten, který mám teď. Koupila jsem si od Garnier mineral deodorant, který je určený pro lidi, kteří jsou hodně ve stresu ( ? ), sportují nebo jsou často v horku. Tak jsem si ho vzala a zítra budu vědět nějaké ,,výsledky" jak je účinný, teda pokud bude zase hodně teplo. Stál 60kč a koupila jsem ho v Schleckeru.





Pro dnešek to bude asi všechno :) Až pojedeme do Billy tak plánuju se zase zastavit i v DM a nakoupit tam nějaké věci jako vatové tampony, lak na vlasy, šampon... takže pak možná na nějaké ,, zajímavé " věci udělám recenzi. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)