30. května 2012

Balea odličovací ubrousky s grapefruitem

Krásný den přeju :)
Nevím jak vám, ale mě se s odličovacími ubrouskami odličuje nejlépe. Je mi to sympatičtější, než několikrát kapat odličovač na vatový tampónek a tak se odličovat a jelikož si často lakuju nehty, tak alespoň ušetřím vatové tampónky :) Mám pro vás tedy tip, na levné a vcelku dobré odličovací ubrousky.


Zase po nějaké době, jsem se vrátila k mým milovaným odličovacím ubrouskům od Balea Joung - osvěžující a čistící ubrousky s vitamínem E, mléčnými proteiny a ovocnou vůní pro normální pleť. Parfemace je trochu silnější, někomu by mohla vadit, ale mně se líbí.


V balení je jich 25ks za 43 Kč a mají odlíčit i voděodolný make-up. S voděodolnou řasenkou se poperou, ale celkem to trvá, takže na to raději používám odličovací mléko. V očích mně neštípou a odličují dobře. Dneska jsem je testovala a zjistila jsem, že neodlíčí úplně všechno, takže potom rozhodně použijte ještě nějaké pleťové mléko/vodu na dočištění (já používám čistící gel). Můžete si koupit na vyzkoušení menší balení s 10ti kusy nebo s jinou parfemací např. limetka, rybíz nebo neparfemované (druhy se liší).

Co používáte na odličování make-upu vy?

2 komentáře:

  1. Značku Baleu znám i tuto řadu, ale moc mě neoslovila, protože mi vadí vůně. Odličuji se normálně pomocí odličovacího mléka, akorát v létě, když jsem u bazénu nebo u moře, tak si koupím takové ubrousky na pleť, abych se mohla "osvěžit".

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto ubrousky jsem mela take a jsou super, ted mam take od baley, ale ty fialove s cerným rybízem...super...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)