29. května 2012

29.5. 2012

Pěkný podvečer :) 

dneska je zase pěkně a já zase sedím doma. Mě se ani ven nechce :D kdybych měla aspoň foťák, jó to bych byla venku pořád a fotila všechno na co narazím, ale zanedlouho se to změní.

Jsem ráda, že aspoň na pár dní mám plány - středa - škola a zbytek dne strávím u ségry a neteře ( Barborky ) a budeme něco dělat z cernitu, čtvrtek - školní výlet na celý den, pátek - den dětí, a pak až úterý další týden - divadlo. Jenomže jak jsem se tak těšila, tak seznam.cz ukazuje, že by mělo pršet což je fakt super.

Určitě přidám zítra pár fotek pokud budu mít čas, což asi ne protože se musím ještě nachystat na ten výlet a budu tak do sedmi u ségry, a pokud si nezapomenu vzít k ségře flashku. 

Teď jdu přidat pár starších fotek ať se máte aspoň na co koukat :D 


   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)