14. května 2012

Vítám vás :)

Ahoj :) Tak vás vítám na mém (snad už posledním :D) blogu. Tentokrát jsem se rozhodla začít psát o kosmetice, přidávat moje fotky a občas i napsat, co se děje v mém (ne)zajímavém životě.

Teď něco o mně, je mi 14 let (ano teď už 16 - wuhůů), bydlím v rodinném domku v Moravskoslezském kraji. Jsem tak trochu čokoholička :D - miluju čokoládu! Vlastnosti - výbušnost, náladovost, myslím že dokážu pomoct, neumím vysvětlovat věci (třeba když chce někdo něco po mě vysvětlit ve škole), na lidi které mám ráda jsem milá, ale lidi, kteří mě otravujou a nemyslím si, že mi stojí za to se s nimi bavit dokážu odsoudit a jednoduše je nemít ráda (ale přesto v mém životě jsou).

Doufám, že se vám můj blog a články budou líbit. Články momentálně přidávám už pravidelně a to ob den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)