26. května 2012

Balea balzámy na rty #1

Krásnou sobotu všem :)
dneska jsem byla konečně v tom DM a koupila jsem si další balzám na rty od značky Balea a řekla jsem si, že vám o nich něco povím. Mám dva - Cherry Dream a Fresh Grapefruit.



Koupila jsem je v DM a každý stál 25 Kč. Za tu cenu je to super... Oba dva krásně voní, ale více ten červený ( já moc grapefruit nemusím ). Pěkně hydratují, ale moc dlouho nevydrží. Samozřejmě, že jsou i lepší :) Myslím, že za 25 Kč je to ale dobré, takže můžu doporučit.

Já mám jenom tyhle 2, ale můžete si vybrat z nabídky asi sedmi a to : Frutity kiss, Cherry dream, Fresh grapefruit, Never ending story, Tropical dream, Coca cola fun taste a obyčejný Sensitive. Balea má ještě další balzámy v takovém malém ,,kalíšku", které si dáváte na pusu prstem ( melounový a malinový ).

Máte nějaké zkušenosti s balzámy od značky Balea? Pokud ano tak jaké? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)