26. března 2013

Essence - Hugs & Kisses lak na nehty

Krásný den všem :)

Možná jste někteří zaregistrovali (bývalou) limitovanou edici od Essence Hugs & Kisses. Byla to hodně pestrobarevná kolekce s barevnými laky, barvami na rty atp. V DMku ji můžete teď najít ve výprodeji, jako já našla tenhle krásný lak, který mi stranšně připomíná Velikonoce a jaro svou krásnou zelenou barvou.

měla jsem trochu polámané nehty, tak to omluvte ;) 


Lak mám v odstínu 02 Love it or leave it a koupila jsem ho opět ve výprodeji za krásných 20kč. Je totiž menší, než jsou obvykle laky od Essence, ale mě to vážně nevadí, protože ho stejně ani tak nevypotřebuju do konce...


















K dokonalosti stačí 2 vrstvy, možná i 3 slabší. Lak ale celkem rychle schne, takže není problém vrstvení. Štěteček je obyčejný, ale dobře se s ním lakuje. Výdrž laku není nijak závratná. Vážně už nevím, jestli to je podkladem jaký používám nebo tímto lakem (a i ostatními), ale v poslední době, mi laky na nehtech moc nedrží. Tak 1 den a pak se loupou špičky :/

Máte něco z této limitované edice? Viděli jste už novou lim. edici The Oz Great And Powerful?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)