31. března 2013

31.3. 2013

Milé pondělí, chytněte se s zimou a sněhem za ruce a jděte do pr**le.

Dnešek je fakt hnusný den. Bože, proč tam začalo zase sněžit? Ráno jsem se pěkně vzbudila v sedm, ráda, že jsem vstala tak brzo, ale měnil se čas, takže už bylo osm. Rozdělám závěsy v pokoji a venku bylo tak 15cm sněhu! Tak kde máte ten váš poslední sníh a jaro? :D Hlavně, že se všude tak v půlce března mluvilo o tom, že už bude hezky a bla bla bla... Každopádně jsem si udělala těsto na muffiny a odpoledne budu péct, abych měla (pokud teda někdo v tom sněhu k nám dojde) v pondělí co rozdávat :) 

takhle by mohly vypadat :D ale asi nebudou no...
Musím jít dopsat článek do magazínu MODE, tak se vám dneska už neozvu. možná zítra :) 

PS: Lituju lidi, kteří k nám zítra půjdou :D (doufám, že nikdo nepříjde a všechny sladkosti zůstanou jenom mně!! :D :D) 

3 komentáře:

  1. sníh mám ráda, ale letos už je to šíleně dlouhá zima.. já už bych fakt chtěla jaro a sluníčko! :) a taky tiše doufám, že se k nám v tom sněhu zítra nikdo nepožene:)

    OdpovědětVymazat
  2. -Taky už mě ten sníh a zima pěkně serou, ale doufam, že už doopravdy bude teplo..
    -Škoda, že jsem holka.. Jinak bych k tobě určitě přišla šupat..Protože takový vajíčko dostaneš všude, ale muffínek..;D
    fashionwonderland-ev.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě už ta zima nebaví. Nemám ráda zimu. Miluju teplo a sluníčko!! Už aby to bylo za náma..!
    http://majik-metal.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)