1. dubna 2013

Spotřebováno - březen 2013

Krásné velikonoční pondělí :) 

Tak doufám, že jste dneska vyvázli suší (nebo co nejsuší) jako já a nic vás nebolí? :) Rozhodla jsem se, zavést novou rubriku Spotřebováno, vždy za určitý měsíc (někdy to bude možná za měsíce dva). Produktů moc není, ale i tak vám o nich něco napíšu. Vždycky taky uvedu, jestli bych si je koupila znovu nebo ne atp.

"Vysvětlivky": ♥ - určitě bych si to koupila znovu
                     ♫ - raději vyzkouším něco nového
                      ♪ - už si to nikdy nekoupím


Synergen odličovací ubrousky - Tyhle ubrousky jsem koupila v Rossmannu v akci 1+1 zdarma za asi 35kč a v balení je 25 ubrousků. Přirovnala bych je k ubrouskům od Balei, tyto jsou možná o trochu levnější, ale službu vám udělají stejnou. Odličují pěkně a ani na řasenku nebo linky jsem nemusela nijak dřít.

Balea balzám pro extrémně suché a poškozené vlasy - recenzi najdete tady. Tenhle balzám na fotce nemám, jelikož jsem ho omylem vyhodila, ale už jsem na něj dělala mini recenzi v oblíbencích za říjen 2012.

Avon super SHOCK řasenka - recenzi najdete tady. Na ni už je taky napsaná recenze v oblíbencích. Jenom bych chtěla dodat, že to byla pro mě asi nejlepší řasenka vůbec.

Golden Rose č. 64 - Lak už mám celkem dlouho, takže jsem ráda, že jsem ho nějak "dodělala". Koupila jsem ho v jednom menším obchodě s oblečením asi za 18kč. Kryje hezky v jedné vrstvě, ale neschne moc rychle. I tak bych si klidně koupila další, ale netuším kde...

Vzoreček - ♪ Avon Luxe make-up - Jsem fakt ráda, že jsem si nejdříve koupila jen vzoreček. Make-up mám v odstínu porcelain a je do oranžova :( Jinak kryje celkem dobře a večer jsem měla co odličovat, takže i vydrží.
               - ♥ Nivea krémové tělové mléko Smooth Sensation - Vzoreček jsem dostala, má 4ml a klidně bych si krém koupila. Krásně voní, dobře se roztírá a vstřebává. Nevím ale, jestli se dá sehnat.

Tak to by bylo vše za měsíc březen. Myslím, že toho je tak akorát a doufám, že příští měsíc budu mít o čem zase psát :)

Co jste za minulý měsíc spotřebovali vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)