30. dubna 2013

Spotřebováno - duben 2013

Je tady zase konec měsíce a to znamená jenom jedno - spotřebováno :) Myslím, že v téhle rubrice budu pokračovat, protože to je dobré shrnutí a ukázka i pro mě, kolik toho dokážu spotřebovat za měsíc :) Tak jdeme rovnou na to.


Balea sprchový gel s vůní čokolády a fíků - Co chcete říct k sprcháčům od Balei... Jsou levné, krásně voní a určitě si každý vybere vůni, která mu bude vyhovovat, jelikož jich je velké množství. Seženete je (teď už jen za) 25 Kč v Dm.
Balea revitalizující šampón pro normální vlasy se sklonem k maštění - Šampóny od Balei jsem chtěla dlouho vyzkoušet, díky recenzím a taky jejich ceně. Stojí kolem 30 Kč a za tu cenu je super. Já vlasy moc mastné nemám, takže mi vyhovoval s mým mytím vlasů ob den. 
Balea deodorant Clean&Safe - No, těch 48 hodin rozhodně nevydrží, ale na osvěžení stačí. Myslím, že lepší využití by měl jen na ,,navoňání". Opět cena kolem 30 Kč.


Vzorečky - Avon solutions denní a noční krém - Nevím co k tomu říct, podle vzorečku moc nejde poznat,  jestli vám nějak pomůže nebo ne, každopádně krémy dobře hydratovaly, jenom vůně by mohla někomu vadit.
               - Avon krycí make-up s SPF 15 - Barva taky opět trochu do oranžovo-růžova, ale na pleti to vidět není. Krytí je dobré, ale nezakryje hodně výrazné pupínky atp.
               - Nivea Baby mycí gel na tvář a tělo - Nevím, jak přišli na to, že chci vzorečky kosmetiky pro děti, ale Nivea mi je prostě poslala :D Ale snad co je pro děti, tak mě neuškodí a tenhle gel byl hodně příjemný na pleti. Nijak nevysušoval a pleť hezky vyčistil.



Pore Strips - Když už to měli všichni, tak jsem tyhle proužky na nos chtěla vyzkoušet taky. Koupila jsem je v Intersparu za 50 Kč. Byly tam 3 což mi vystačilo tak na měsíc a něco, jelikož jsem je používala co 1-2 týdny. Proužky mi moc nepomohly, něco vytáhly, ale čekala jsem od toho teda více, podle recenzí, které to jenom chválily... 
Avon lak na nehty Vivid violet - Tenhle lak na nehty už mám celkem dlouho (tak 2 roky) a pořád neztuhl! Ovšem už v něm nic není, takže musí pryč. Tenhle odstín už se žel nedá koupit, ale je v katalogu podobný (Decadence). Stojí kolem 100 Kč, záleží na akcích v katalozích. Kryl ve dvou vrstvách a schnutí bylo tak normální...

Jako obvykle, bych vám všechny zmíněné věci doporučila, snad až na ty proužky na černé tečky. Určitě mi napište, co jste spotřebovali vy, a jestli máte něco stejného :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)