23. dubna 2013

23. 4. 2013 = kecy a kecy

Já už fakt nevím co dříve udělat... Každý něco chce, ve škole si asi myslí, že úkol nebo sešit jim můžu půjčit jenom já a nikdo jiný. Proč se to se mnou tak táhne od základky? Jak jsem si neříkala, že to na střední bude jiné, jo lidi se více pomlouvají, ale to je tak všechno...

Taky mě udivuje, jak jsou na facebooku ty obrázky např. porovnání normální (prostě normálně štíhlé) a hubené holky, že klukům se více líbí holky, které mají ,,za co chytit" a ta hubená je hned anorektička. V tom případě asi netuší, kdo to je anorektička... Sama jsem dost hubená, ale prostě to mám v genech a štve mě to, že všichni hubení lidi, musí být hned nemocní...

to bych si teď táák dala :D 

To by bylo pro můj výlev dne asi všechno :D Doufám, že celý den nesedíte doma (jako já) a když je venku hezky tak někam jdete! Hezký den ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)