8. dubna 2013

Gabriella Salvete - nová řasenka D'Amore

A štěstí se na mě usmálo ještě jednou :) Zkusila jsem ještě na poslední chvíli poslat fotku do soutěže o testování nových řasenek od GS a vyhrála jsem. Fakt už jsem to nečekala, ale ráda vyzkouším nové věci.

Jedná se o řasenku, která slibuje natočení, objem i délku řas. Štěteček je plastový a má hodně zajímavý tvar.



Řasenka mým řasám dodala délku i objem, ale jak je nová, tak mi řasy slepuje. Když je vyschlejší, tak se mi s ní pracuje hodně dobře.

 

Štěteček je gumový a když ho chcete otřít o hrdlo řasenky, tak se ,,viklá" a hodně hýbe.
I přes její některé negativa bych ji doporučila. Cenu ještě teda nevím, ale pokud si s ní pohrajete tak kdyby za těch 120Kč je dobrá.


Máte už něco z novinek od Gabrielly Salvete?

4 komentáře:

  1. To se máš, já nikdy neměla štěstí na výhry...a to jsem se zapojila do spousta soutěží :D
    Ta řasenka vypadá hrozně zajímavě, co se týče tvaru :)
    Zvu tě na svůj blog :)
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. oooh.. vypadá zajímavě ;)) jak tvar řasenky (obalu), tak i tvar toho kartáčku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vypadá opravdu skvěle, i ten obal! Já mám jejich kosmetiku dekorativku moc ráda, takže ji možná vyzkouším také :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá moc dobře :) řasenky od GS mám ráda, ale tuhle jsem ještě nevyzkoušela :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)