17. dubna 2013

Pink ombre manicure

Opět ty nehty.. Budou se tady ještě další min. 2 články objevovat, tak se nelekejte :)
Už dlouho jsem chtěla zkusit něco jako ombre, akorát jako francouzskou manikůru. Moc se mi to nepovedlo, ale svůj účel to splnilo :)


Recenzi na lak najdete tady. Lak mi na nehtech moc dlouho nevydržel, protože jsem byla na brigádě, kde se mi skoro okamžitě sloupal (dělám tam hodně rukama, takže se není čemu divit). Každopádně si takové nehty určitě brzo udělám, protože se mi hodně zalíbily :)

Vyzkoušely jste už nové laky na nehty od Gabrielly Salvete?

3 komentáře:

  1. Vypadá to fakt skvěle!!! Já si celkově moc nehty nelakuju, i když se mi to moc líbí. Momentálně mám doma jen dva a to od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Od Avonu mám jen jeden lak, ale chtěla bych vyzkoušet jejich rychleschnoucí laky - jako jestli fakt rychle schnou :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)