25. dubna 2013

Essence Stay All Day krémové stíny

Krásný den všem :)
Dneska bylo zase krásné počasí, tak jsem si řekla, že vám napíšu článek. Nehtů tady bylo myslím už dost (i když se na ně zase brzo dostane řada), a tak to dnes bude o stínech od Essence, které mě hodně mile překvapily.


Stíny jsem koupila ve výprodeji za 30 Kč, ale můžete je pořád koupit, jen v jiných odstínech - cca 70 Kč - a já je mám v odstínu 01 Coppy Right. 


Stíny jsou krémové a opravdu dělají to, co slibují a to výdrž. Když si je ráno dám na víčka, tak do sedmi večer to vydrží. Proto jsem si je oblíbila používat je jako podkladovou bázi pod stíny. Barva to je hezká, ne moc výrazná, ale dá se i navrstvit což by se mohlo líbit lidem, kteří raději tmavší barvy na očích :) 

Máte nějaké tyto stíny od essence? Jste s nimi spokojení?

1 komentář:

  1. ja ich mam a podla mna su super, vydrz je neskutocna!

    Inak ak este nemas darcek pre rodicov na den matiek a den otcov pozyvam ta k sebe na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)