18. března 2013

Flormar - P13 (lak na nehty)

Zase post o lacích na nehty :) Já si prostě nemůžu pomoct, ale laky mi pořád přibývají a neodolávám akcím a výprodejům a pak se divím, že mi laky schnou a já je nestíhám vypotřebovávat... Tak vám je chci alespoň ukázat a něco o všech povědět.


Dneska to bude o mém prvním laku od značky Flormar. Opravdu jsem si nechtěla kupovat ten velký a tak jsem ve výprodeji za 30kč sáhla po tom menším, který má 6ml. Vybrala jsem si odstín P13, což je hezká čokoládová barva.



Kryje krásně ve dvou tenčích vrstvách a schne, řekla bych, normálně. Štěteček může být trochu problém, jelikož je malý a krátký. Já mám ale úzké nehty, takže mi problém nedělal. 

To by bylo tak ve zkratce všechno. Celkově na mě udělal lak dobrý dojem, mají hodně odstínů barev a různých třpytkatých atp. takže si v budoucnu nějaký další určitě koupím :) 

Máte nějaký lak na nehty od značky Flormar? Jak jste s ním spokojeny?

5 komentářů:

  1. Tuhle značku upřímně ani neznám, ale ta barva je naprosto úžasná:) taková nude (myslím, že se ji tak řiká:D), ale já si celkově moc nehty nelakuju:D. hned to mám zničený:D

    OdpovědětVymazat
  2. barva je to pěkná, ale já mám ráda trošku výraznější. ale tato je také moc pěkná. Každý má jiný vzkuz :)) Jinak pěkný blog! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nene nemám :) Ale mam od jiné značky a jmenuje se ajajaj to teď z hlavy nwm, ale je od nějaké značky :D

    OdpovědětVymazat
  4. ja vzdy iba chodim okolo tych pultikov, ale zatial nic nemam, ale kamoska ma par lakov a maju neskutocne farby! Tento mi trochu pripomina Particulier od Chanelu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)