23. března 2013

Gabriella Salvete - STARS laky na nehty

Štěstí se na mě jednou zase usmálo a já jsem se stihla ,,zapsat" na vyzkoušení nové limitované edice laků na nehty od Gabrielly Salvete. Netuším, kdy se laky budou prodávat a za kolik, ale už dneska vám o nich (respektive tom mém) můžu něco povědět :)





detail štětečku
Štěteček se jim opravdu povedl. Dobře se mi s ním lakuje, ale kdyby byl na konci zakulacený, taky by to nevadilo :)
tady je barva trochu zkreslená, doopravdy je světlejší


Dostala jsem lak v odstínu 01 Lila ( odstíny jsme si nemohli vybrat, ale ani tak nelituji ) a jsou ještě další 3 - šedý, fialový a oranžový taky se třpytkami. Lak se lakuje dobře a i když obsahuje jen malé a větší třpytky, tak není moc hustý. 

Schne celkem rychle a stačila by i jedna vrstva, ale myslím, že dvě vypadají lépe. Výdrž je celkem dobrá, ale zjistila jsem, že na mých nehtech laky moc nedrží... Tak druhý den se začal trošku odloupávat na špičkách nehtů, to je ale hodně individuální. Odlakovávala jsem ho alobalovou technikou, takže to šlo dobře :)

Takže vám tyhle laky můžu rozhodně doporučit. Barvy jsou všechny moc hezké a navíc, laky od GS moc rychle neschnou a netuhnou v lahvičce.

Stihli jste se taky podílet na zkoušení těchto laků? Jaké máte zkušenosti s laky od Gabrielly Salvete?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)