16. března 2013

Essence Snow Jam

Krásný (opět) zimní den :) 

Upřímně, už mě ten sníh štve. Nejprve je krásně, všechen sníh roztaje a teď zase začne sněžit. Jo, mám ráda zimu, ale tohle je už trochu moc ne? :D Tak snad je tenhle sníh už konečně poslední a na Velikonoce bude hezky...




Dneska to bude o laku z limitované edice Snow Jam. Fotky už jsou starší, ale lak možná ještě seženete ve výprodeji v Dm nebo Rossmannovi. Já mám odstín 01 Goffy-Blue, což je krásná světle modrá barva s malými třpytkami. Aby to na nehtech nevypadalo tak nudně, tak jsem na prsteníček udělala pomocí lepící pásky srdíčko (bude na to DIY článek).


Lak kryje v jedné vrstvě a schne, řekla bych, normálně rychle. Štěteček má stejný jako ostatní laky od Essence, krátký a na konci kulatý. Podle mě, jsou ale lepší štětečky s rovným koncem...

Jaký je váš zimní nail art a oblíbený lak na nehty? 


1 komentář:

  1. nad tímto lakem jsem taky přemýšlela, jestli ho nevzít.. nakonec jsem ho tam ale nechala ;) mám ale ten tyrkysový a bílý:) myslím, že se tato limitka dost povedla:) jinak já žádný oblíbený zimní nailart nemám, mám doma tolik nevyzkoušených laků, že na to není asi moc času :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)