17. března 2013

Nail polish TAG

Hezký den :)
Ještě chvilku zůstaneme u laků na nehty. Rozhodla jsem se totiž, konečně udělat nail polish TAG. Nebude to teda v podobě videa, ale jen článku (doufám, že to nevadí, ale na videa si budete muset ještě počkat). Bude to asi trochu delší článek, tak jdeme na to :)

1. Kolik laků na nehty vlastníš a kde je skladuješ (+ fotka)?
- Mám jich dohromady 15, z toho jsou 2 zdobící a další 2 jsou podlak a nadlak. Předtím jsem je skladovala v menší krabici, ale teď jsem je dala do košíčku.


2. Jaká je tvoje oblíbená značka laků na nehty? 
- Bývala to Essence, ale teď si to u mě pokazili tou inovací laků na nehty. Momentálně se mi líbí laky od Miss Sporty - jsou levné a doopravdy schnou rychle!


3. Dostala jsi někdy lak jako dárek? Jestli ano, napiš ten nejlepší a kdy to bylo.
- Ano, dostala jsem hodně laků jako dárek, ale většinu už nemám. Ovšem ten nejlepší mi taky nejdéle vydržel. Je to lak od AVONu - odstín vivid violet. Je to krásná fialová barva s modrými a fialovými odlesky, která na nehtech vypadá naprosto dokonale.



4. Jaký lak máš teď na nehtech?
- Ten nejnovější - Flormar (6 ml) P13. Dlouho jsem jejich laky chtěla vyzkoušet, tak jsem neodolala akci na jejich mini laky za 30kč. Čekala jsem více, ale ani mě nesklamal. Je obyčejný, má malinký štěteček a kryje ve dvou tenčích vrstvách.


5. Kdyby jsi mohla vytvořit svou vlastní limitovanou edici laků na nehty, jaká by to byla?
- Rozhodně by to byly (spíše na léto) barevné laky s malými třpytkami. Třeba fialové nebo modré odstíny laků. Na zimu nějaké světle hnědé odstíny taky se třpytkami - většími :)

6. Který lak je tvůj oblíbený?
- V poslední době, jsem si hodně oblíbila lak od Essence - 112 Time for romance, který jsem vyzkoušela snad nad každý lak, který mám. Špatně se sice odlakovává, ale pokud znáte alobalovou techniku odlakovávání, tak je to v pohodě :)


Pokud jste tenhle Tag někdy dělali nebo se chystáte ho udělat, tak mi dejte určitě odkaz do komentářů :) ráda se podívám na vaše oblíbence a celkovou sbírku laků.

1 komentář:

  1. pěkný tag :) dlouho jsme žádný nepsala a tagy mám moc ráda a ráda je čtu, takže se do něj také pustím :) (asi dnes)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)