18. června 2012

18.6. 2012

Čao :) přeju vám co nejkrásnější zbytek pondělka! 

Doufám, že si užíváte toho krásného ( možná až moc ) teplého počasí? Já jsem teda raději většinou doma, ale dneska jsem musela do města tak jsem se taky trochu ,,pekla" :D 

Dneska je Milana - tzn. že brácha má svátek ( dala jsem mu čokoládu ), a před rokem se vdávala moje sestra a její ( teď už ) manžel David... A jak už můžete vědět tak mají nááádhernou holčičku Barču

nedávno jí píchali náušnice :) 


No není rozkošná? :D 

Jinak jsem si dnešek užila, ale doufám, že už se ochladí, protože to vedro je nesnesitelné.Samozřejmě se můžete těšit ještě na nějaké recenze kosmetiky a nedávno jsem na youtube.com našla zajímavé video o tom, jak si vytvořit vlastní paletku stínů... Takže pokud byste chtěli, tak můžu podat návod po svém a udělat ho :) Pokud chcete tak napište do komentářů jestli ano nebo ne. A abych se nezapoměla zmínit, tak v sobotu jsem byla se sestřenkou v Nové Kalorině ( ale nic jsem si nekoupila :/ ) 


3 komentáře:

  1. Na mém blogu je třídění Affs tak se jukni jak jsi dopadla... :)
    Pa pa Nelly

    OdpovědětVymazat
  2. Ale já tam mám ten nový... :D Mám si tě přepsat na Zdeňa nebo si tě můžu nechat jako Toayen,ale blog tam mám nový... :D Napiš mi kdyžtak.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. A ten návod by se tady hodil... :) Takže ho sem určo dej... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)