9. června 2012

Výlet 2012 - poslední výlet na základce

Jak jsem slibovala, tak taky udělám :) Řekla jsem, že vám ukážu pár fotek z výletu tak tady je máte.
Na hradě se mohlo fotit jenom venku, v jeskyních se fotit nemohlo ( fotil jenom jeden člověk který si koupil lístek ) a na motokárach to nemělo cenu sebou foťák tahat, takže mám fotky jen z hradu. Doufám, že se budou líbit :D












Jak už jste mohli někteří postřehnout, tak jsme byli na Bouzově ( natáčela se tam pohádka O Princezně Jasněnce a létajícím ševci ). Líbí se vám fotky ? 

5 komentářů:

  1. krásné fotky.. :) a ten hrad je naprosto boží - taky jsem tam byla.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky...Čím fotíš...? ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyčejným digitálním foťákem ( půjčeným od ségry - myslím že samsung )

      Vymazat
  3. Zajímavé. Tam jsem ještě nikdy nebyla;D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)