7. června 2012

Retro - ano nebo ne ?

Mě osobně se retro styl hrozně líbí, ale nejsem zase jakýsi ,,vyznavač" ( jako že bych se oblíkala jenom do retro stylu atd. ), prostě se mi jenom líbí a pár retro věcí taky doma mám. Sice je to možná styl trochu starší, ale mě hrozně sympatický - všechny ty puntíky a výrazné barvy! Miluju puntíky a kostičky ... :D Více v celém článku ... 


Myslím, že se ani retro styl  ( ikdyž je starý ) doposud neztratil. Nedávno jsem byla v Olympii v Olomouci a tam měli krásnou puntíkovanou červeno-bílou sukni a pak ještě v úplně stejných barvách i šátek ( byly na něm ještě drobné srdíčka ), pak ještě prsten... Chtěla jsem si tu sukni koupit, ale byla na mě moc výrazná.

Discount China china wholesale Hot Retro Hollow-Carved Synthetic Ruby Stretch Adjustable Fashion Ring 5066 [5066] - US$2.99 : Bluelans


A co si o retru myslíte vy? Líbí se vám? Máte doma něco ve svém šatníku nebo něco ze šperků retro? 

PS : kdyby jste někde viděli podobné obrázky tak mám ještě další 2 blogy na kterých jsem spoluadminka a psala jsem tam stejné články( fashionsday.blog.cz a fashions-days.blogspot.com ) ... taky je zajímavé, že den po tom se na krásná.cz objevil článek o retro stylu :D 

2 komentáře:

  1. Nemám zatím nic, ale taky se mi to hodně líbí :) Plánuju si něco koupit :) Ten obrázek s notama je božíí! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se taky retro styl líbí...Začíná se to všechno vracet zpátky... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)